Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Δεξιοτεχνία στην πορτογαλία
βίντεο #1
βιντεο #2

Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008


Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Σύλλογος Οδηγών Αγώνων Ιστορικού Αυτοκινήτου

Κατατεθηκε στο Πρωτοδικειο Αθηνων η αιτηση αναγνωρισης του “ Συνδεσμου Οδηγων Αγωνων Ιστορικων Αυτοκινητων “ - Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α-
Πρωταρχικος στοχος του συνδεσμου ειναι η συσπειρωση και εκπροσωπηση των οδηγων αγωνων sporting και regularity στο χωρο του ιστορικου αυτοκινητου .Συμφωνα με το καταστατικο :

“Σκοπός του Σωματείου είναι:
Α) Η συσπείρωση, η ανάπτυξη των δεσμών των ατόμων που αγαπούν το παλαιό το κλασσικό και το μηχανοκίνητο όχημα, καθώς και η προώθηση του μηχανοκίνητου αθλητισμού με παλαιά, κλασσικά και ιστορικά μηχανοκίνητα οχήματα, με οργάνωση, συμμετοχή ή συνδιοργάνωση αγώνων, εκδηλώσεων, ράλλυ (sporting, regularity), Sprint, δεξιοτεχνίας και παντός είδους εκδηλώσεων , υπό την άμεση εποπτεία και συνεργασία του εκπροσώπου της ΔΟΑ (FIA) η της FIVA στην Ελλάδα όπως αυτό ορίζεται επί του παρόντος στο άρθρο 49 του Κ.Ο.Κ. ή όπως αυτό τροποποιηθεί εις το μέλλον, καθώς και από τα ισχύοντα ΦΕΚ του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, μεταξύ μελών του Σωματείου, καθώς επίσης και μεταξύ μελών αντιστοίχων σωματείων της ημεδαπής ή αλλοδαπής…….
Β) Η παροχή κάθε δυνατής υποστήριξης στα μέλη του και η ανταλλαγή γνώσεων, σχετικα με την οδηγηση ,συντηρηση και χρηση ιστορικων αυτοκινητων. Η εκπαιδευση και επιμορφωση των μελων του Σωματειου αλλα και ομοειδων σωματειων και λεσχων, σε θεματα οδηγικης και αγωνιστικης ασφαλειας, συμμετοχης και οργανωσης αγωνων ιστορικων αυτοκινητων. …..”

Η προσωρινη διοικηση του Σ.Ο.Α.ΙΣΤ.Α. αποτελειται απο τους :
Bασιλη Βελανη,Γιαννη Καρουμπα,Καρολο Λαμπρου,Κωστα Μητροπουλο και Βαγγελη Μπιρλιρακη.

Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2008

1η συνάντηση για το 2009 #2

18 Ιανουαρίου, ημέρα Κυριακή
στις 12 το μεσημέρι
στο Λουνα Παρκ στην Βάρκιζα

όσοι ερθουν από Πελοπόννησο, ραντεβού στις 10 στα goodys στον Ισθμό

από την Βάρκιζα θα φύγουμε κονβόι για το Σούνιο, όπου θα πάμε για καφέ και φωτογράφηση.

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008

1η συνάντηση για το 2009

Καλούμε όλους τους φίλους και ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της σειράς να έρθουν στην 1η συνάντηση για το 2009, η οποία θα γίνει στις 18 Ιανουαρίου στην Αττική.
Μόλις κανονιστούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες, θα ανακοινωθεί το σημείο και η ώρα!!!
Μείνετε συντονισμένοι...

Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Aπό την ταινεία "Κατάχρηση Εξουσίας"

Από την ταινεία αυτή , η θρυλική καταδίωξη. Το αυτοκίνητο οδηγεί ο Σπύρος Τσινιβίδης, με αυτό έτρεχε στους αγώνες της εποχής, το έφτιαχνε ο Χρήστος Τσαβός και κατα τον τύπο της εποχής είχε 170 άλογα.
Καταπληκτική οδήγηση, παρατηρήστε πως αφήνει γκάζι στις ευθείες για να μην χανεται από το περιπολικό...

Video από την πρώτη συνάντηση του 2008

Στιγμές από την πρώτη μας συνάντηση, 16 Μαρτίου 2008, στο Athens Plaza στην Αττική Οδό
video

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Χρήσιμες ιστοσελίδες

Χρήσιμες διευθύνσεις για ανταλλακτικά
Jaymic
Cahsel
Walloth Nesch
Ahrend

Video Ριτσώνα 2008

Video από το Youtube, με τον Γιάννη Βελισσάριο, από την ανάβαση ριτσώνας

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2008

Φωτογραφίες από την Ριτσώνα






Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον Αντρέα Hunter και στο site R40 για την ευγενή παραχώρηση των φωτογραφιών.

incar video

Incar video από το ραλλύ Costa Brava του 2007

#1 ασφάλτινη ειδική μέσα σε πόλη
#2 χωμάτινη ειδική
#3 δευτερη χωμάτινη

Ριτσώνα 2008


Ριτσώνα 2008
Φωτογραφία του Βαγγέλη Μπιρλιράκη, νικητή της κατηγορίας 1 των ιστορικών, από το photorallypress

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008

ΟΑΚΑ 2005 incar

βίντεο από υπερειδική ΟΑΚΑ το 2005

Κορομπίλης - Αθανασάκος

http://www.youtube.com/watch?v=oiuacohQPXQ

Video Ριτσώνα 2007

βίντεο από ριτσώνα 2007
Γιάννης Βελισσάριος


Σε φόντο πράσινο άσπρο





Το πιό ιστορικό από όσα 02 τρέχουν. Ξεκίνησε στα χέρια του Βαγγέλη Γκάλλο και μάλιστα κέρδισε και το πρώτο ράλλυ Παλάδιο και ενα ραλλύ Νέων, από το 1972 είναι στα χέρια του Νίκου Κορομπίλη , λαμβάνοντας μέρος σε περισσότερους από 400 αγώνες. Σταμάτησε την καθαρά αγωνιστική δράση όταν έληξε η ομολογκασιόν στο γκρουπ Ε, και επανήλθε με την έλευση των αγώνων ιστορικών το 2001. Στο μεσοδιάστημα, το βλέπαμε σε αγώνες regularity και κάποιες δεξιοτεχνίες. Αγέραστο, όπως και ο οδηγός του, ο Νικόλας, με χαρακτηριστικό την πίπα που καπνίζει ακόμα και κατα την διάρκεια του αγώνα, δίνει ακόμα και σήμερα το παρών, σε επιλεγμένους αγώνες. Όλα αυτά τα χρόνια, δεν έχει πάψει να χρησιμοποιείται και ως καθημερινό αυτοκίνητο, και από το δεξί του μπάκετ, έχουν παρελάσει πάρα πολλοί.
Ρέβελας, Δελαγραμμάτικας, Λουπέτης, Τζαβάρας, Φατούρος, Αθανασάκος, Δρυμούσης, Τσιότρας και αρκετοί άλλοι. Σήμερα, φοράει ενα καλό και αξιόπιστο μηχανικό σύνολο 2000 κυβικών, φτιαγμένο από τον Άγγελο Βυζικίδη, και πολλά καλά και σπάνια πράγματα.
Μέγας δάσκαλος ήθους ο οδηγός, και η συμμετοχή έχει εναν αποκλειστικά και μόνο στόχο, την διασκέδαση , τρέχοντας από το 1962...από κύπελλα έχει χορτάσει...

Ανάβαση Ριτσώνας 6 και 7 Δεκεμβρίου 2008



ANABAΣΗ ΡΙΤΣΩΝΑΣ Κυριακή 7-12-08

τρέχουν 2 δικοί μας άνθρωποι
Βαγγέλης Μπιρλιράκης
Γιάννης Βελισσάριος

Από τις συναντήσεις μας






μια εικόνα χίλιες λέξεις

ενα βίντεο άπειρες...

από τις συναντήσεις μας...

2η συνάντηση ιδιοκτητών 02


Διαφορές μεταξύ των εκδόσεων


Το πιο δύσκολο πράγμα , πλον, με αυτά τα αυτοκίνητα, είναι το να βρείς δύο που να είναι ίδια, ή ενα που να είναι 100% αυθεντικό.
Σε γενικές γραμμές έχουν βγεί 3 "διαφορετικές" σειρές -02.
Η πρώτη απο το 1966 ως το 1971, η δεύτερη από το 1971 ως το 1973, και η τρίτη απο το 1973 ως το 1977.

Πιο εξειδικευμένα μερικές από τις διαφορές είναι οι εξής


Τα μοντέλα της πρώτης σειράς, μέχρι το 1971 δηλαδή είχαν
-ονομασίες 1600, 1600ti (περιορισμένη παραγωγή), 2002 και 2002ti (επίσης περιορισμένη παραγωγή)
-είχαν στενή κεντρική μάσκα, με όλο νίκελ πλαινά στο 1600, και μαυρα με 2 νίκελ συρίτια στα υπόλοιπα
-είχαν τους κοντους προφυλακτήρες
-στρογγυλά φανάρια πίσω
-ταμπλώ 3 κομμάτια με χρώμιο και δίχρωμα όργανα
-μικρή κονσόλα
-ημιαξόνια με σταυρό (με 10 βίδες τα ti)
-6βολτα ως το 1969

Τα μοντέλα της δεύτερης σειράς, 1971-1973
-ονομασίες 1602, 1802, 2002, 2002tii
-μάσκες όπως και τα παραπάνω
-τους μεγάλους προφυλακτήρες
-το μαύρο διακοσμητικό λάστιχο από μπροστά ως πίσω
-ταμπλώ χωρίς χρώμια διαιρούμενο σε 2 κομμάτια
-μεγάλη κονσόλα
-στρογγυλά φανάρια πίσω
-ημιαξόνια με 6 βίδες

Τα μοντέλα της τρίτης σειράς 1973 με 1977
-ίδιες ονομασίες με τα 71-73 σύν τα 1502 και turbo
-ταμπλώ μονοκόμματο
-τετράγωνα φανάρια πίσω
-μεγάλη κεντρική μάσκα μπροστά με πλαστικά πλαινά.

Τα 1502 δεν είχαν τα διακοσμητικά χρώμια που διατρέχουν το αμάξωμα και είχαν μαύρα πλαίσια παραθύρων.
Τα turbo είχαν δικιά τους εμφάνιση με φουσκωτά φρύδια στα φτερά και κοντό πίσω προφυλακτήρα, κόκκινο πλαίσιο στα όργανα και πολλά άλλα.

Διαφορές υπήρχαν και στο σύστημα πέδησης, με τα ti/tii να φοράνε μεγαλύτερους δίσκους από τα απλά μοντέλα της σειράς, ενω το turbo φοραγε αεριζόμενους δίσκους μπροστά.

Οποιαδήποτε διόρθωση ή προσθήκη ειναι καλοδεχούμενη

Ξεκινάμε αυτό το blog, για να παραθέσουμε πληροφορίες σχετικά με τα αγαπημένα μας αυτοκίνητα, τα bmw -02 (1600-2, 1502, 1602, 1802, 2002, σε όλες τις εκδόσεις),και να κοινοποιούμε τα νέα μας και τις συναντήσεις μας.
Φυσικά θα αναρτηθούν και φωτογραφίες αυτοκινήτων και εκδηλώσεων.