Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2008
Διαφορές μεταξύ των εκδόσεων
Το πιο δύσκολο πράγμα , πλον, με αυτά τα αυτοκίνητα, είναι το να βρείς δύο που να είναι ίδια, ή ενα που να είναι 100% αυθεντικό.
Σε γενικές γραμμές έχουν βγεί 3 "διαφορετικές" σειρές -02.
Η πρώτη απο το 1966 ως το 1971, η δεύτερη από το 1971 ως το 1973, και η τρίτη απο το 1973 ως το 1977.
Πιο εξειδικευμένα μερικές από τις διαφορές είναι οι εξής
Τα μοντέλα της πρώτης σειράς, μέχρι το 1971 δηλαδή είχαν
-ονομασίες 1600, 1600ti (περιορισμένη παραγωγή), 2002 και 2002ti (επίσης περιορισμένη παραγωγή)
-είχαν στενή κεντρική μάσκα, με όλο νίκελ πλαινά στο 1600, και μαυρα με 2 νίκελ συρίτια στα υπόλοιπα
-είχαν τους κοντους προφυλακτήρες
-στρογγυλά φανάρια πίσω
-ταμπλώ 3 κομμάτια με χρώμιο και δίχρωμα όργανα
-μικρή κονσόλα
-ημιαξόνια με σταυρό (με 10 βίδες τα ti)
-6βολτα ως το 1969
Τα μοντέλα της δεύτερης σειράς, 1971-1973
-ονομασίες 1602, 1802, 2002, 2002tii
-μάσκες όπως και τα παραπάνω
-τους μεγάλους προφυλακτήρες
-το μαύρο διακοσμητικό λάστιχο από μπροστά ως πίσω
-ταμπλώ χωρίς χρώμια διαιρούμενο σε 2 κομμάτια
-μεγάλη κονσόλα
-στρογγυλά φανάρια πίσω
-ημιαξόνια με 6 βίδες
Τα μοντέλα της τρίτης σειράς 1973 με 1977
-ίδιες ονομασίες με τα 71-73 σύν τα 1502 και turbo
-ταμπλώ μονοκόμματο
-τετράγωνα φανάρια πίσω
-μεγάλη κεντρική μάσκα μπροστά με πλαστικά πλαινά.
Τα 1502 δεν είχαν τα διακοσμητικά χρώμια που διατρέχουν το αμάξωμα και είχαν μαύρα πλαίσια παραθύρων.
Τα turbo είχαν δικιά τους εμφάνιση με φουσκωτά φρύδια στα φτερά και κοντό πίσω προφυλακτήρα, κόκκινο πλαίσιο στα όργανα και πολλά άλλα.
Διαφορές υπήρχαν και στο σύστημα πέδησης, με τα ti/tii να φοράνε μεγαλύτερους δίσκους από τα απλά μοντέλα της σειράς, ενω το turbo φοραγε αεριζόμενους δίσκους μπροστά.
Οποιαδήποτε διόρθωση ή προσθήκη ειναι καλοδεχούμενη